Tråkit

De händer som ni set ganska lite på denna blogg fortfarande.
Men mitt liv gå sakta men säkert vidare.

Jag ha som ni vet börjat plugga å ha snart avklarat 3:e veckan.
Hade 3:e provet i dag, gick mycke bättre en vad jag trodde, 58/60
och ett prov förra veckan också som jag spika men de va bara 20 fråger.
Men första provet fick jag sämst i klassen med 52/60.
Inte för att skryta men jag är faktist riktigt nöjd med min insats endå.

Jag fortsätter me å jobba som trucker också så jag fortsätter ha råd me mat till kylskopet.
Sen ha jag en gokart som behöver mycke omplåstring,
så dit far de jag annars skulle kunna spara.

Lägenheten hinner jag också me ibland mellan skola, jobb å de sociala livet.
I helgen rörde de sig riktigt bra,
va en tur till Aitik på freda natt.
Å på lörda em kom elementmålerskan Denise å måla de,
medan jag målade taken.
Nu är de lite smålir sen bli de dax för tapetAnders
å värma upp med min lägenhet innan de är dax för huset,
så jag misstänker att de bli å byta byggnad för min del när mitt boende är färdigt.
Kan man inte allt själv så måste man ju ge igen med de man kan.

Få se om de bli lite bilduppdatering i nästa inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0