Dåligt me datortider...

Mycke ha hänt sen senast jag skrev.
Dock ha de vare mest jobb.



Tog storn till Aitik en sväng förra fredanatten.
Lyckades göra en gammal kolega på posten lite orolig,
för han trodde inte att jag skulle hinna hem till firmafesten som va på Nordic Light på lördan.
En helt lyckad firmafest me mycke lite jobbsnack.



ByggErik ha vare i min lägenhet å roat sig me å bygga ett sovrum.
Som Gamen rev sönder för mig för några vecker sedan:)
Men han glömde å bygga en ny säng.

Här är jag på Skega å roar mig lite medan jag lossa 26ton pellets.
Tävlingen hette hitta T.
Jag lyckades hitta 38T:n från där kortet är taget.

I morgon hoppas jag på å hinna laga Phazern som ha stått i en månad.
Tydligen börjar pappa vara lite less på å se min pärla,
nu mer är de Anders nya Fejser som ska vara utkiksföremålet...

Jo nu höll jag på å missa nå viktigt.
Jag fick veta i dag att jag ska sätta mig i skolbenken igen, och lära mig stavning, eller så int.
Nemligen så ska jag skola om mig till Grävmaskin / Hjullastarförare.
Bara för de kommer jag inte sluta som lastbilschaffis, de är ju ett så ljuvligt jobb.


Kommentarer
Postat av: Nisan

Vad roligt att se att det även finns killar som också bloggar, för till 99% är de tjejer som bloggar och jag menar inte att det är något fel i det...Roligt att läsa. HA det bäst!! Kram

2010-02-15 @ 17:58:23
URL: http://nisan82.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0