Tordag

Då va de torsdag.
Jo du norrlännlingen, jag fick inte me allt jag tänkte på i tisdags,
de känndes viktigt då men de är kanske som de mästa jag skriver, lite oviktigt.
Så jag blanda dom 2 dagarna .

Vädret i dag är ca +4 å regn:(

Jag sitter nu å äter fattimansgröt me mammas goa äppelmos å hob nobs.
Ska nog till några grannar om ett tag,
å hoppas dom ha lite midda kvar till en fattig bilmekaniker.
Men jag tvivlar på de så jag äter mig mätt före jag gå dit.

Jo jag prata lite me chefen i dag,
å fick höra lite om att de tyder på att jag kommer få fortsätta ett tag till.
Jag ska inte ta ut segern i förskott.


Kommentarer
Postat av: Norrlänningen :)

Håller tummarna att du får förlängt

2009-10-15 @ 20:38:19
Postat av: Micke Lundgren

tjillevippen!



Tycker att det verkar som din chef ville se vad du var för en gök. Förmodligen kolla om du är pålitlig å arbetsam. Verkar som passerat "granskningen"



Ha de

/micke

2009-10-15 @ 22:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0