Skärpning!

Missade gårdagen som va så händelsefull!

Först, natten så låg jag i sängen å pratade me några via skype till tidig morgon.
Skaffa skype så kanske även du bli ett offer.

Vad händer när de väl blev morgon?
Jo jag vakna nästan lika tidigt som mamma å pappa klarvaken.
Tog fram världens snyggaste dator å försökte lära mig fotoprogramet.

Steg upp ur snarklådan av hunger därefter så for jag å sprang 4km medan mina medboende
for till Hemavan å handla.

Medan jag satt å återhämta mig kom några grannar å va sociala.
Som slutade med att jag blev utbjuden på en vandringstur till Mos mäst kompletta utkiksplats.
Problemet var att min kamera var för billig så ett kort bli de inte.
Söndagen slutade me den första film sen i April Maj nån gång,
Å att lägga på minnet, sov jag så lite att jag tro jag fick ett sammanhang tillåme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0