Lörda.

Idag är de Lörda,
eftersom de är dag efter freda å före sönda.

Nu ska jag strax göra mig i ordning för å fara å inta en pizzabufé.
Före avresa mot Hemavan,
för å träffa för hoppningsvis massa trevligt folk på Oktoberfesten å se hur backen är i år.
Det sägs att den ska öppnas helt i morgon.

I dag bli de en arkivfilm från 03-04.
Synd bara att de inte är jag som åker,
men drömma de kan jag... Se filmen å njut


Ha en trevlig kväll allihop.
Men komihåg å börja valla skiderna å snowboarden.

Kommentarer
Postat av: Tess

Här dröms de om skidåkning... själv längtar man till stranden igen :P skidåkningen får vänta till i februari.. ha de gött

2009-10-25 @ 02:53:05
Postat av: Ante

Fasen vad sugen man blir på åka!



Här kommer ett klipp till från samma ställe som i filmen, Chads gap. Se och njut.

http://www.youtube.com/watch?v=LPG5K1CypU0

2009-10-25 @ 13:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0