Kul å höra

Nu måste jag snart byta inriktning på denna blogg.
De börja ju bli som en tankeblogg.

Jag som alltid ha vare den som ha vare tyst, blyg å funnits där borta
har plötsligt hamnat i centrum.
Jag far på denna resa till Mo, som jag knapt viste nå om.
Nu få jag plötsligt höra av många - Va modig du är!
- Att du våga fara, å själv dessutom!
Kan vara för att jag är en enstöring som jag ha stucke.

Känns kul å höra iaf.
Och en av anledningarna är att jag vill testa.
En replik som jag ha börja tänka på är.
-Testa, annars kommer du dö nyfike.

Nu ska jag diska,
sen ska jag ut å traska å hoppas de kommer ut nån cool bild under kvällen.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vem fick ringa telefonsamtalen som bröderna inte vågade ringa? Vem fick gå i gårdarna och sälja för brödernas klassresor? Själva stod de på vägen och väntade. Vem var den modige?

2009-10-07 @ 09:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0