Ingen bild nu heller

Jag förstår om ni tycker att jag är tråkig som inte ha nå bilder.
Men jag lovar att jag ska försöka skärpa mig iaf.

Nu börjar sista natten i Sverige närma sig,
som jag få tillbringa i Östanbäck pga att jag ha lämnat ifrån mig lägenheten.
De ekade friskt innan jag for, de va tråkigt å se så tom bostad.

Jag ha även funderat medan jag ha städat om vem jag kan ha ärft min tokighet från.
Först bara sticka på en singelresa till Nordkap me Dakira som va så ljuvligt.
Å nu i måndas stack jag till Bodö, utan å veta nå,
om vars de kan finnas ett företag som kan behöva en
gammal avdankad bilmekaniker som vill bli lastbilschaufför.
Som tur va så ringde en glad 40åri pige som ville att jag skulle komma till Mo I Rana för å köra lastbil.
Men dom va för sega tykte hon så jag åkte till ett till företag också men dom behövde ingen just då.
Å sen kom de fram att jag ha vare bilmekaniker å de bli jag igen på månda.
Så 5 dagar från att få jobb till å börja.
= i morgon flyttar jag helt själv till en stad där jag inte känner nån å knappt hittar.
Men men de löser sig nog.
Ha jag otur så kanske jag bli fast där också men de hoppas jag inte.

Alltså vem ha lärt mig å fara på dessa tokiheter själv som en enstöring kan man säga.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lusten till äventyr brukar ju pappa säga att ni fått från mig.

2009-10-05 @ 19:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0