Inge Speciellt

De känndes som jag hade mycke i går å skriva.
Problemet va att Norge.no hade dålig kontakt med Sverige.se
så jag tog mig bl.a inte in på mikelindberg.blogg.se

De va nästan en vanlig dag på jobbet.
De bli mer å mer mekanikerjobb.
Börjar tänka tillbak på den gammla goda tiden när man fick jobba me Skoda å VW.
De va enkla att jobba me jämnförelse me Ford å suzuki.

Å nu börjar tiden me sår på händer å armar å smuttsiga fingrar igen,
efter som jag inte ha blivit leveranstekniker här en.
De ska mycke till om jag ska lyckas hinna få svart belte som leveranstekniker,
Jag ha bara rött från Staan.
De få bli dagens bloggning.

PS komihåg å skriva lite komentarer.

Kommentarer
Postat av: Norrlänningen :)

Det verkar vara full fart där borta m a o, har du fått det nerskrivet idag det du ville blogga om igår när internet inte funkade? Du kommer få svart bälte som leveranstekniker ska du se :)

2009-10-14 @ 22:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0