Freda utan tur till ume:( igen

Då va denhär arbetsveckan slut.
De ringdes både från Tommys å Påsten.
Då börja de gå runt i skallen igen,
-I dag är de freda utan tur till Ume.
-I morgon är de lörda utan pelletstur till Bure,Boliden osv.
Här är en arkivbild på väg me SUBban till Skega om jag inte minns helt fel.


Sjukan ha minskats drastiskt,
sova å knapra halstabletter, funka.

På Månda eller Tisdag borde jag få de slutliga beskedet om jag få fortsätta eller inte.
Länktar me väntan på dommen.

Prata nyss me Anders å fick höra om en freda som jag bara kan drömma om just nu.
Så vad passar inte nättre en denna låt?
Utan lastbilstur och garageskruvning.



Kommentarer
Postat av: armineee

NAAAJS :D vad roligt att du oxå bloggar :P tummen upp

2009-10-23 @ 21:31:54
URL: http://armine.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Hej Micke! (Alfons menar jag) Vad roligt att du har en blogg. Kul att läsa! Detr suger till lite i magen, jag identifierar det som norrlands-längtan :) /Emmeli

2009-10-24 @ 14:39:29
URL: http://enliljasfunderingar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0