Dyster Lörda

Jo jag kan berätta att jag klarade gårdagen utan lastbilstur till Ume.
De blev som en sa en gång, -man somnar endå bara i soffan kl 21.
Jag somnade i sängen ca 21.30.
Vaknade i morse strax före 9 å tittade ut va få jag se, sursnö.
Medan jag åt frulle så började de regna tillåme.

Tog gokarten in till Mo en sväng, köpte bl.a nytt headset.
Å testa världens skönaste å snyggaste keps för 350Nkr kändes dyrt men jag ska nog köpa endå.
Dock stog de inte LINDBERGS GUMMI på de.
Sen gick jag även till skoringen, vad hittade jag där? jo ett par grisigt sköna å snygga skor,
799Nkr börja känna mig lite snål nästan.

Nu ligger jag i soffan å väntar på att de andra ska sluta jobb övertid som även jag vill.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Igår va fan en seg dag alltså, håller med till fullo ^^ Men en promenad nu så löser det sig! :) ses snart, kram!

2009-10-11 @ 16:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0