Den som väntar...


I afton när jag stog å laga min midda å 9 matlåder fick jag se denna utsikt.
De blev lax i currysås å pasta.

Om ni undra varför jag inte ha skrive nå tidigare i veckan,
så bero de bla på att jag äntligen fått jobba övertid:)
Övertid är fint i Norge, åt pizzabufé i måndags å delade en fampizza på 3 i går
vilket slutade me att jag tog ca1/2 för dom andra ville inte ha mer
och snåltarmen va tom... dessutom under betald tid.

Förkylningen ligger kvar i mig,
ha däremot flyttat från halsen mer till näsan.:(

Tidikväll väntar för mig, ska ta en kvällsdusch sen snarklådan

Kommentarer
Postat av: Norrlänningen :)

Vilken vacker vy

2009-10-21 @ 19:54:05
Postat av: Tess

Instämmer... sueper fin vy... hoppas att förkylningen går över snart..

2009-10-22 @ 04:30:17
URL: http://momentosfelices.blogg.se/
Postat av: Mamma

Så vackert! Nästan lika fint som i Edet.

2009-10-22 @ 19:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0