Andra i dag.

Jo nu ska ni få höra om jobbet som gå runt i alla skallar.
Lillchefen sa till mig att jag nog gör min sista vecka redan nu.
Ska å prata me Yanka i morgon å höra om bl.a.
-Jag ska ha lön till den 5 endå för de ha jag papper på.
-Om ett nytt jobb.
De bli nog lite mer också som jag ska ta me henne.

Få jag ett nytt jobb så spela de ingen roll då börjar jag ju där på månda.

Nog om de nu, ett kort som visa hur jag må också.


Hockeyn säger som allt om mig,
Lite spreti som allt som gå genom skallen.
När kommer jag åka hem hem?
Kommer jag fortsätta me ett nytt jobb här?
Kommer jag fortsätta ha kontakt me dom jag känner härifrån?
Hur kommer livet se ut efter Norge.
och mycke mer.

Jag kan slute me en fråga utan pris.
-vilket år skaffade jag min första hockey?
-Vem klippte min hockey?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0