Nuså

Nu ha de hänt lite som kan va värt å berätta.

Va på firmafest på lördakvällen å de va den
firmafest som de ha pratats absolut mäst jobb på.

Söndan blev en vanlig sovdag me datorn på magen.

Måndan beslöt jag mig att ta svinsprutan!
Redan på kvällen när jag va på jysk började jag känna mig trött i armen.
vilket senare på kvällen gick över till störande ont.
Gårdagen gick ganska bra eftersom jag fick köra hela dan.
I dag blev jag utskickad på fotpinnen igen,
de va inte så otroligt ont å lyfta dunkarna så länge jag inte gjorde nå numt
men trött i armen de är vad jag är... inga större bekymmer egentligen.

De är de som ha vare värt å berätta om de senaste dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0