Veckorecume


Veckan ha vare en seg vecka som vanligt sen Svenskarna for hem.
Månda fick jag jobba på Jysk som vanligt.

I torsdags sa jag till sopchefen att jag slutar till nyår,
vilket kändes jobbigt å säga till ett så fint jobb.

Annars ha de inte hänt nå fören lörda.
Jobba som vanligt på Jysk 5 timmar sen kom ReggiElin
å hjälpte mig me...

som jag faktist blev riktigt nöjd me.

sen blev de firmafest,
Me mycket god mat å alldeles för jobbsnack,
som tur va fanns reggiTor som jag kunde prata lite annat.
Men denna firmafest få endå tummen ner.

Nu är de entligen sönda som är den stora datordagen,
å vila lite inför i morgon när jag ska springa,
me mina skor som jag entligen fick i torsdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0