Sömnlöst.

Har haft en otroligt trevlig dag.
Såhär många dater ha jag aldrig haft på en dag tidigare,
2 mat å 2 fika=gick aldrig hungrig.

Sen han jag me å träffa Håkan en sväng,
innan han for till Tjollerholmen me tåg.
Egentligen kan man fundera varför han inte bara hoppa in i bagaget på ett flyg,
med tanke på vilken arbetsplatts han har.

Jag va ju även tvungen å tvätta gokarten innan hon styrde mot Äventyrsbyn igen.
Skämmdes när jag kom hem med henne onsda kväll.

Jag ha sovit en timme i natt.
Vaknade med smärta i vänstra halsmandeln å kunde knappt svälja.
Smyger mig ner i köket å startar mammas LG super,
surfa fram vad de kan vara jag har för psykfel.

-Dryck är bra för man kan tappa matlusten när man har ont.
Micra lite vatte me honung i. ajaj.
-Det är bra med te.x Ibuprofen.
Å vars hittade man de, jo mammas medisinskåp:)
knapra lite ipren är inte så vanligt.
Sen så hittade jag den bästa medisinen.
-Varma drycker te.x te är lindrande.
De ha jag ju typ drycke redan.
Men
-Kallt är också bra te.x glass:) Tur jag bor där jag bor nu:)

Nu i skrivandets stund känns de mycke bättre,
så nu ska jag gå å försöka sova igen.

Å hoppas jag slipper vidta den åtgärs som stog
att man gör när man bara har ont i ena halsmandeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0