en sån freda.

Ha träffat massa fålk i dag också:)

Va förbi några fd grannar också.
Kändes aningen konstigt å va där,
och att jag inte kunde gå in i min lägenhet,
för dörren öppnades inte när jag plinga på.

Va till vårdcentralen en sväng i morse,
sköterskan sa efter provtagningen.
-De är ingen fara fortsätt kureringen me glass å ipren,
hör av dig om du få svårt å andas.

I morgon bli de mäst å packa för avfärd mot Mo på Söndag,
å hinna snacka lite me den äldre generationen.

Roger över Roger ut erbjöd mig å köra gula faran till Ume,
men jag va tvungen å tacka nej för jag skulle på midda.
Va få jag för svar då tro ni.
-De är lugnt, jag kan gå på middan iställe, de löser jag.

Nu väntar snarklådan,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0